Com és l’Institut Montbui? Així us ho vam explicar a la jornada de portes obertes!

Com ja sabeu, el passat dia 10 de març vam celebrar la jornada de portes obertes al nostre centre. Les escoles de primària de la població i les famílies interessades en els nostres estudis d’ESO, batxillerat i PFI ens van visitar i van tenir l’oportunitat de veure la feina que fem des dels diferents departaments.

No hi va faltar la música, les lletres, els experiments, els jocs matemàtics, les obres d’art i, fins i tot, vam muntar una ràdio a la biblioteca amb dos locutors –antics alumnes de l’optativa de Comunicació– que anaven donant la benvinguda a totes les persones assistents.

La tarda va transcórrer de manera entretinguda i vam poder veure moltes cares noves que, ben segur, el curs que ve tornarem a retrobar!

A través d’aquest enllaç podreu accedir al document de presentació del nostre centre. Us convidem a entrar-hi: Presentació Institut Montbui

Us adjuntem algunes imatges de la jornada de portes obertes!