Setmana de les Arts (30 maig -8 juny)

Aquest passat dilluns 30 de maig va començar la Setmana de les Arts de Montbui. Fins al dia 8 de juny podreu gaudir d’activitats i espectacles dirigits a públic de totes les edats; des dels més petits (p2) -amb “Trifulgues del sol i la lluna” de Rah-mon Roma- fins els més grans – amb “Qui riu poc viu a mitges” del conegut monologuista Víctor Parrado –

L’alumnat de l’Institut Montbui participarà en tres activitats:

• Postal de retrobament: Activitat  conjunta amb l’alumnat de 6è de primària del municipi, organitzada pel departament de visual i plàstica (2 de juny).
  • Teatre de l’institut: Obra protagonitzada per l’alumnat de l’extraescolar de Teatre del nostre centre, dirigits per Alicia Zamora, amb l’estrena de l’obra “Els misteris dels deu desconeguts”, ideada pel mateix grup de teatre (3 i 4 de juny)
  • Concert dels violins de primària, els grups instrumentals AraArt de l’institut i la coral de l’institut: Obert al públic i com a acte final d’aquesta setmana de les arts (8 de juny).

Podeu consultar totes les activitats en el cartell promocional.

Jaume Domingo