Pintem un mural! Proposta participativa

Des de l’Institut Montbui, en el marc del projecte d’innovació AraArt dins del Treball globalitzat s’ofereix a l’alumnat de 4t la proposta “Pintem un mural!”. Durant la segona setmana del mes de juny un grup d’uns 20 alumnes realitzarà un mural de manera cooperativa amb la finalitat de millorar un espai comú de l’entorn proper.

Aquest curs, gràcies a l’Ajuntament, ens agradaria intervenir en un espai comú del municipi significatiu pels joves, ja que tenim el convenciment que implicar els alumnes en la millora de l’espai públic forma part dels aprenentatges necessaris i la idea de societat que els volem transmetre.

El realitzarem a la paret posterior del magatzem de propietat municipal (antigament calçats Ferrer) al costat de les grades amb “gespa” artificial que hi ha enfront del Mont-Àgora. Som conscients que serà una intervenció efímera, ja que hi ha prevista la reforma de l’edifici, però considerem que és un espai molt significatiu pel jovent.

Ens agradaria que els joves de Montbui sentissin com propi aquest mural. Per aquesta raó, proposem volem obrir a tot l’alumnat de l’Institut i el jovent del municipi la possibilitat que ens facin arribar les seves propostes.

La FITXA: PINTEM UN MURAL està pensada per recollir l’opinió dels joves en relació amb el que volen que hi hagi representat al mural. Us la podeu descarregar o recollir-la a consergeria.

Les propostes recollides a través de la fitxa serien la base a partir de la qual començar a dissenyar el mural. Ens les podeu fer arribar a la bústia davant de consergeria o per correu electrònic (nuria.marti@imontbui.org) fins al dia 29 de maig.

Us deixem una mostra dels cursos anteriors perquè us motivin:

Animeu-vos a participar!

Núria Martí