Posa’t a prova… per Nadal!

Una gimcana organitzada per l’alumnat de 4t d’ESO ha estat el plat fort del darrer dia lectiu de l’any a l’institut. Amb la col·laboració i implicació del professorat, la competició constava de dotze proves que han dut a terme, en grups, les diverses classes de segon i tercer d’ESO, al llarg de tota la matinal de dimecres, en el pati i diverses aules: Pilotes boges; Tres en ratlla; Penja l’aro; Sac va, sac ve, Stick i gol; Bomba; Pal i punt; Tiba fort!; Tirs lliures; Mímica; Toca-Toca i Enllaçades. En altres paraules, proves de destresa i habilitat amb l’esport com a gran protagonista.

Abans de l’entrega dels butlletins de notes del primer trimestre, l’alumnat també ha participat, en les seves respectives aules, en un Kahoot amb una temàtica ben singular: qüestions relacionades amb el professorat que han despertat la curiositat, alguns dubtes i, sobretot, l’esperit competitiu entre el jovent.

L’equip de Comunicació de l’Institut Montbui us desitja un bon Nadal i un feliç 2024.