Meteo INS Montbui

L’alumnat de 2n d’ESO va realitzar ahir dimarts, 6 de febrer, un taller de meteorologia impartit pels components del camp d’aprenentatge de Pujalt. En l’activitat es van dur a terme diverses demostracions il·lustratives per aprendre els conceptes de pressió atmosfèrica, les funcions de l’atmosfera i les seves característiques.

Alguns dels experiments que es van realitzar, entre d’altres, van ser el d’inflar un globus amb la campana de buit, percebre la gran força de l’atmosfera amb els hemisferis de Magdeburg i la formació d’un núvol dins d’una ampolla d’aigua de 5 litres. En l’activitat, les i els alumnes han pogut participar en les demostracions i plantejar dubtes i qüestions sobre el que s’ha treballat.