L’enginy olímpic de tres alumnes de l’institut

L’Aleth, la Maria i la Lucia, alumnes de primer d’ESO C, prendran part en la IV Olimpíada “Enginyeria en l’edificació: construint amb enginy”, organitzada per l’Escola Politècnica Superior d’Edificació de Barcelona. Des del passat mes de gener, les noies hi estan posant fil a l’agulla i, cada dilluns a la tarda, duen a terme in situ una anàlisi i l’elaboració d’una proposta de reforma parcial de l’edifici de l’institut. Tot i tractar-se d’un cas hipotètic per presentar al certamen, el cert és que estan treballant amb mesures reals, per fer la seva proposta el més versemblant possible.

Objectiu: 12 d’abril

Les alumnes encaren la recta final del seu treball, amb vistes al 12 d’abril, quan entregaran el seu treball i restaran a l’espera de les classificacions. L’objectiu d’aquest concurs es la promoció de la cultura científica, de la tecnologia i de la innovació entre l’alumnat de l’ESO. D’aquesta manera, es volen despertar vocacions entre els escolars per l’àmbit tecnològic i enginyer.

A l’Instagram podeu veure com les noies prenen les primeres mesures i elaboren els nous plànols.

Més informació sobre les Olimpíades en aquest enllaç: