Els trucs de màgia d’en Jack ‘Potter’

Quan la màgia arriba a un institut, pot passar que aquell dia la classe d’anglès la imparteixi un professor-mag. Una cosa semblant és el que va succeir ahir dimecres, 21 de febrer, amb l’alumnat de primer d’ESO, arran de la visita, a la sala d’audiovisuals, del mag newyorkí Jack The Magician. Aquest va treure’s del barret una sèrie de trucs que van deixar bocadats als nostres particulars aprenents de magues i mags durant una bona estona.

Entre els trucs que més els van agradar van ser el de “Reb Balls”, on treia pilotes de diferents mides de dos gots o quan transformava el bitllet de 20€ en un de 50€. Sobretot amb aquest darrer, l’alumnat li va preguntar com el feia, interactuant en anglès. A més, li van fer preguntes com per exemple quantes llengües parlava o des de quan feia màgia.