Les guanyadores de la millor postal de Nadal

Ja tenim guanyadores del concurs de postal de Nadal. En la categoria A (alumnat de 1r i 2n d’ESO), la més votada ha estat la proposta de la Laia Sebastian (2n A), que ha dibuixat un preciós cérvol que ens felicita per Nadal.

Pel què fa a la categoria B (alumnes de 3r,4t, PFI i Batxillerat), amb papers caragolats, la proposta vencedora ha estat la de la Jihan Ikken de 4t B, que ha creat un arbre molt elegant.

En la categoria P, la professora la Sandra Prat ha estat la més votada, en una proposta que juga amb les llums nadalenques per desitjar-nos que mai deixem de brillar.

Finalment, en la categoria digital (per a tots els alumnes i professors), l’Helena Muntada, de primer de batxillerat, ha editat un stop-motion amb la qual ens felicita les festes mitjançant una nevada màgica amb els arbres, els rens i el trineu ple de regals.