Viatge Costa Brava (Fi de curs 4t ESO)

Ens plau indicar el programa de sortida amb pernoctació a Empuriabrava.

Es sortirà el dia dilluns 19 de juny a les 8:00 h de davant de l’institut i es tornarà el dimecres 21 de juny aproximadament a les 18 h.

El preu de la sortida és de 208€ en tres pagaments (50€ abans del 13.03.23, 100€ abans del 17.04.23 i 58€ abans del 5.06.23).  En cas de no poder assistir-hi per sanció o voluntat pròpia les condicions en cas de retorn són les següents:

• 10 dies abans de la sortida: retorn 95%
  • Entre 10 i 3  dies abans de la sortida: retorn del 85%
  • 48 h abans de la sortida: retorn del 75%
  • Si l’alumnat no es presenta a la sortida: No retorn
  • En cas que no s’arribi al mínim de participació, es recalcularà el preu final.

El preu Inclou:

• Viatge d’anada i tornada amb autobús a Empuriabrava a més dels trasllats
  • Aparthotel Xons Platja 3* a Empuriabrava en règim de Pensió Completa
  • Habitacions múltiples (triples i quàdruples)
  • Totes les visites i activitats especificades al programa
  • Assegurança de viatge

EL PREU NO INCLOU:

• Extres en els hotels
  • Cap altre servei no especificat en l’apartat anterior

Què cal portar: esmorzar del primer dia

IMPORTANT: NO PODRÀ PARTICIPAR en l’estada l’alumnat que la Comissió de Convivència consideri que durant el curs ha tingut un comportament que pot dificultar el bon desenvolupament de l’estada i l’alumnat que no hagi participat a les sortides curriculars.

Cal fer un primer ingrés de 50 euros amb el concepte Viatge fi de curs 4t ESO i entregar l’autorització al tutor/a de grup a tot tardar el divendres 10 de març.

Full de pagament Viatge Fi de curs 4t ESO 22 23

Com fer el pagament on-line?

1. Accediu a la pàgina web de l’Institut Montbui: https://agora.xtec.cat/iesmontbui/
  2. Feu clic a la icona “pagament online”:
  3. Aneu al desplegable “Selecciona l’activitat” i trieu activitat corresponent.
  4. Si cal, indiquem la quantitat a abonar. Si ja hi figura, no s’ha de fer aquest pas.
  5. Escrivim el nom i cognoms de l’alumne/a.
  6. Seleccioneu el curs, grup i nivell educatiu. Si no sabeu alguna dada, seleccioneu l’interrogant, ja que és obligatori triar una opció.
  7. Afegiu un correu electrònic on rebreu el comprovant del pagament. Aquest comprovant és per la família i NO caldrà entregar-lo ni enviar-lo.
  8. Clicar a “Fer el pagament”.
  9. Emplenar les dades (núm. de targeta, caducitat, codi de seguretat) a la plataforma bancària.
  10. Rebem la confirmació de pagament del banc.

Comunicació