Visita Saló ensenyament

Els alumnes de 1r Batxillerat visitaran el Saló de l’ensenyament on trobaran un gran ventall d’ orientacions acadèmiques: estudis de grau, idiomes, CFGS,… A continuació adjuntem el detall de la sortida, el preu i com fer el pagament.

SORTIDA/EXCURSIÓ

Ens plau indicar el programa de l’activitat visita al  Saló de l’ensenyament el 15 de març.

Es sortirà a les 8:00 h de davant de l’institut i es tornarà aproximadament a les 14:30 h

Programa de l’activitat:

• Orientació acadèmica: conèixer totes les propostes d’estudis: batxillerat, graus universitaris, estudis superiors, complementaris, de formació professional, art i idiomes.

El preu de la sortida és de  15 Euros. La data límit per a efectuar el pagament és el dia 9 de febrer.

FORMES DE PAGAMENT

1a   Fent una transferència al compte de l’Institut a l BBVA:

ES26 0182 2006 1602 0014 3297

Indicant al concepte el nom de l’alumne.

Si realitza la transferència de forma electrònica, a través d’internet o l’aplicació bancària del mòbil, pot enviar el comprovant de pagament a llengues@imontbui.org, estalviant-se la seva impressió en paper.

2a   Fent un ingrés en efectiu a qualsevol caixer del BBVA seguint els següents passos:

1. Triar Accedir sense targeta/llibreta.
  2. Triar Operació sense targeta/llibreta.
  3. Triar Ingressar diners.
  4. Escriure el número de compte de l’Institut: ES26 0182 2006 1602 0014 3297
  5. Escriure el beneficiari: INS MONTBUI.
  6. Escriure el concepte: nom de l’alumne.
  7. Ingressar el bitllet o bitllets a la finestreta que s’il·lumina en verd.
  8. Triar l’opció que correspongui: Ingressar-ho tot o Ingressar un altre import. Si els bitllets ingressat coincideixen amb l’import que es vol pagar seria la primera opció, si no és així s’ha de triar la segona opció i després posar l’import que volem pagar.
  9. Recollir el canvi si és el cas.
  10. Triar Rebut com a comprovant del pagament.. Pot escollir “Imprimir” i portar-lo al centre o bé escollir “Correu electrònic” i enviar-lo directament al correu electrònic llengues@imontbui.org.

Observacions:

• Els empleats del banc us ajudaran si ho demaneu.
  • No es poden ingressar monedes.
  • El canvi sempre és en monedes i fins un màxim de 10 euros.