Organització FINAL DE CURS 2020 – 2021

Benvolgudes  famílies,

Esperem que us trobeu bé de salut.

Volem informar-vos sobre l’organització del final d’aquest curs:

Durant la setmana del 7 a l’11 de juny l’alumnat de 1r, 2n, 3r d’ESO faran el treball de síntesi i l’alumnat de 4t d’ESO el Projecte de Recerca. Durant aquesta setmana l’alumnat treballarà en grup un projecte integrant i aplicant els coneixements adquirits desde les diferents matèries durant el curs. L’horari d’aquesta setmana serà de 8 a 13:30 h (tal com es va aprovar en el consell escolar). L’alumnat de 3r i 4t d’ESO, segons la necessitat del projecte, podran marxar abans de les 13.30 h; seguint el criteri del responsable del projecte, sempre que hagin portat degudament complimentada l’autorització.

Durant aquesta setmana s’entregarà les qualificacions de la 3a avaluació on s’indicarà quines matèries han d’anar a recuperar i el dia i l’hora.

Durant la setmana del 14 al 18 de juny:

• Per l’alumnat de 1r i 2n d’ESO:
    • El dia 14 de juny realitzarà la defensa oral del seu treball de síntesi en l’hora que se’l convoqui. Així doncs cada grup vindrà a una hora diferent farà l’exposició oral i tornarà a marxar.
    • Els dies 15, 16, 17 i 18 de juny: es faran activitats i sortides. El tutor o la coordinadora us n’informarà pròximament.
    • El 18 de juny s’entregarà el butlletí de qualificacions finals.
  • Per l’alumnat de 3r i 4t d’ESO:
    • El dia 14 de juny continuaran treballant amb el seu grup el Treball de síntesi (3r d’ESO) i el Projecte de recerca (4t d’ESO) en el mateix horari que la setmana anterior.
    • El dia 15 de juny: l’alumnat realitzarà la defensa oral del seu treball de síntesi i projecte de recerca en l’hora que se’l convoqui. Així doncs cada grup vindrà a una hora diferent farà l’exposició oral i tornarà a marxar.
    • Els dies 16, 17 i 18 de juny: es faran activitats i sortides. El tutor o el coordinador us n’informarà pròximament.
    • 18 juny s’entregarà el butlletí de qualificacions finals.

El dilluns 21 i dimarts 22 de juny es realitzaran les proves d’avaluació extraordinària (us adjuntem el calendari). S’hi han de presentar els alumnes amb matèries del curs no superades (tal com s’haurà informat en el butlletí de qualificacions).

El dia 29 de juny a les 12:00 h: lliurament del butlletí de qualificacions als alumnes que s’han presentat a les proves extraordinàries.

Per qualsevol dubte podeu adreçar-vos al tutor/a del vostre fill/a.

Finalment volem desitjar-vos un bon final de curs i agrair-vos la vostra col·laboració per haver pogut tirar endavant aquest curs que d’entrada presentava tanta incertesa.

L’equip directiu