Alumnat de 2n d’Higiene Bucodental a la FUB

Els alumnes de 2n d’Higiene Bucodental el dimarts 22 de març vam fer una sortida a la Fundació Universitària de Manresa. Ens van preparar dos tallers relacionats amb els estudis que es poden cursar a aquest centre universitari. El primer taller va ser una simulació d’un cas pràctic, al Centre d’Innovació en Simulació (CISARC), relacionat amb la nostra tasca d’Higienista a una consulta odontològica, vam poder conèixer aquesta metodologia tot participant de manera activa en la resolució d’un cas. I el segon taller consistia en el modelatge d’una dent de cera a les aules del cicle de Pròtesis dental i en el disseny d’una pròtesis amb CAD, amb l’ajuda dels professors i dos alumnes d’aquest cicle. Aquesta sortida ha estat molt interessant per conèixer altres maneres de treballar en l’àmbit sanitari.