20 i 26 de juliol a les 10h, acte públic d’adjudicació de vacants d’alumnat en llista d’espera

Segons indicacions rebudes per part de la Direcció General de Formació Professional del Departament d’Educació, el dijous 20 de juliol a les 10h, al gimnàs del centre, es portarà a terme l’acte públic d’adjudicació de vacants d’alumnat en llista d’espera en els cicles formatius de grau mitjà.

El dimecres 26 de juliol a les 10h, al gimnàs del centre, es portarà a terme l’acte públic d’adjudicació de vacants d’alumnat en llista d’espera en els cicles formatius de grau superior.

L’acte és públic i presencial, la no assistència a l’acte d’assignació suposa la pèrdua del dret a l’assignació de plaça.

Les vacants dels cicles i torns concrets grau mitjà: Aquí.

Les vacants dels cicles i torns concrets grau superior: aquí.

Si la persona admesa no hi pot assistir:
– Si la persona que està en llista d’espera és major d’edat ha de fer una autorització expressa a la persona que vol que la representi (amb DNI), adjuntant fotocòpia del DNI de la persona que està en llista d’espera (ambdues cares).
– Si la persona que està en llista d’espera és menor, qualsevol dels pares o tutors legals degudament acreditats (llibre de família, sentència d’acolliment, adopció…), poden fer la matrícula. No poden exercir la representació altres familiars sense autorització expressa.

S’anomena per ordre a les persones de la llista d’espera:
– Cicles formatius de grau mitjà, en primer lloc les persones de la llista d’espera de continuïtat, si n’hi ha. En segon lloc les persones de la llista d’espera de la resta d’alumnat.
– Cicles formatius de grau superior: segons llista d’espera
– L’ordre d’adjudicació de vacants és per via d’accés, per tant, cal tenir en compte que, si ja s’han ocupat la totalitat de places d’una via concreta, no s’oferiran més vacants per aquesta via d’accés.

Altres consideracions:
– Les persones que estiguin en una llista d’espera corresponent a un cicle concret no poden optar a cap altra vacant d’altres cicles o torns. Si en la seva llista s’han esgotat les vacants, hauran d’esperar a fer una nova sol·licitud a les possibles vacants de setembre, sempre que no se li hagi assignat plaça en la llista d’admesos.
Les persones que no estiguin en la llista d’espera d’un cicle i torn que s’ofereixen vacants, no poden optar a cap vacant en aquest acte.

Aquest acte serà per a les vacants de cicles de grau mitjà i superior.

IMPORTANT: les persones han d’assistir degudament acreditades per poder realitzar la matrícula: DNI/NIE/Passaport així com la documentació acreditativa del compliment del requisit d’accés.