PREINSCRIPCIÓ BATXIBAC

Preinscripció

Del 2 al 6 de maig de 2019, preinscripció per l’accés als estudis de doble titulació de  batxillerat i baccalauréat “Batxibac“, a presentar al centre de primera opció.
L’horari de presentació de sol·licituds:
Dijous 2 i dilluns 6 de maig: de 9h a 19h.
Divendres 3 de maig: de 9 a 15h.

Sol·licitud

Documentació

1. Per fer la sol·licitud de preinscripció, tothom ha de presentar al centre demanat en primer lloc l’original i fotocòpia del DNI, NIE o passaport de l’alumne o alumna.
    Els alumnes menors d’edat també han de presentar:

• Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
    • Original i fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet) o si la persona sol·licitant és estrangera, de la targeta de residència on consta el NIE, o del passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
    • Certificat amb la qualificació mitjana d’educació secundària obligatòria o de la mitjana dels tres primers cursos en cas que aquesta no s’hagi acabat.

Un cop acreditat el coneixement de francès requerit, l’admissió a aquestes places es fa a partir de la qualificació mitjana d’educació secundària obligatòria o de la mitjana dels tres primers cursos en cas que aquesta no s’hagi acabat.

Prova acreditativa de nivell de francès

Per cursar la doble titulació cal acreditar com a mínim un nivell B1 de francès del marc europeu comú de referència per a les llengües; l’acreditació es pot fer mitjançant el diploma B1 del DELF scolaire, el diploma B1 del DELF junior, el certificat de nivell intermedi de les EOI o superant una prova de nivell en llengua francesa.

La prova només l’han de fer els alumnes que no puguin acreditar el nivell B1 de francès, i es realitzarà el dimecres 8 de maig a les 16h al centre.

Places

L’Institut Mià i Fontanals d’Igualada ofereix 12 places de Batxibac pel proper curs 2019-20.