Les dones amagades de la història

El passat dilluns 1 de març els alumnes de 2n de batxillerat de l’INS Milà i Fontanals varen realitzar una activitat per descobrir les dones amagades de la història, el paper de la dona en el desenvolupament de la ciència el pensament i l’art, i promoure la igualtat d’oportunitats sense discriminació per raó de sexe.

L’activitat tingué format de gimcana, amb proves adreçades a descobrir la vida i obra de grans dones, i a afrontar reptes relacionats amb elles. Els equips treballaren per aconseguir una clau de xifrat, on cada peça implicava desblocar el coneixement d’una dona, i finalment havien de col·laborar per poder afrontar el text complert amagat en un codi secret.

El dia va acompanyar, i l’hora i mitja de proves passà  volant, amb gran satisfacció i gaudi per part de tothom. L’entorn del Parc de Puigcornet acompanyà les rialles, la diversió, l’aprenentatge i la descoberta dels 55 alumnes i 9 professors que hi participaren.