Els alumnes de batxillerat van a veure l’obra de teatre Dr Jekyll and Mr Hyde

El 27 d’abril de 2022 els alumnes de 1r i 2n de batxillerat van anar al teatre de l’Ateneu Igualadí a veure una versió adaptada als nostres temps del clàssic de Robert L. Stevenson, Dr Jekyll and Mr Hyde. L’obra és una reflexió sobre el tema del bé i el mal, en la qual Jekyll encarna un doctor respectat conegut per la seva decència i la seva caritat, mentre que Hyde és un home estrany i repugnant, que a més és un criminal. Els dos mostren la dualitat de la naturalesa humana.

L’espectacle va ser representat en llengua anglesa per actors nadius i, un cop finalitzat, es va encetar un petit col·loqui en el qual els participants van poder interactuar amb els actors i fer-los preguntes. Va ser un dia per posar en pràctica d’una manera més lúdica els coneixements d’anglès del nostres alumnat.