Els alumnes de 1r i de 2n de batxillerat de l’INS Milà i Fontanals, anaren dijous 9 de març a visitar la central nuclear de Vandellòs I, i el conjunt monumental de Centcelles a Constantí, i Tarragona.

A Vandellòs visitaren l’estructura de la central (es troba en fase 2 de desmantellament, període de latència), per sobre i per sota, i la sala de control. També feren algunes activitats interactives, com veure la radiació en una cambra de boira, o mesurar nivells de radiació per a diferents materials i aïllaments.

A Constantí feren un recorregut pel conjunt de Centcelles, amb una volta remarcable, on encara s’hi observen pintures romanes. Després anaren a Tarragona per visitar peces arqueològiques diverses, al Museu Nacional Arqueològic de Tarragona (MNAT), el teatre i finalment l’amfiteatre.