Alumnes de 1r de batxillerat visiten el CosmoCaixa i la claveguera del Passeig de Sant Joan

Dijous 1 de juny, els alumnes de 1r de batxillerat de l’INS Milà i Fontanals han realitzat una sortida de ciències a Barcelona, per treballar la competència en el coneixement i la interacció amb el món físic.

Al matí han visitat la claveguera del Passeig de Sant Joan – Diagonal. Allà han descobert la gestió de les aigües residuals dins del cicle urbà de l’aigua.

Al migdia han realitzat una activitat al CosmoCaixa. Han fet una sèrie de descobertes a la Sala de la Matèria, on s’han aproximat a les lleis fonamentals i els fenòmens més representatius de la natura, des de l’origen de l’univers fins a l’actualitat