Què vols ser quan siguis gran?

A finals de febrer l’alumnat de 4t d’ESO, dins del marc del programa d’acció tutorial del centre, va participar en el taller d’interessos professionals, que es fa a Porta 22 (organisme municipal que promou polítiques d’ocupació i per a nous emprenedors).

“QUINS SÓN ELS TEUS INTERESSOS? SAPS DE QUÈ T’AGRADARIA TREBALLAR?”

Aquestes han estat les preguntes clau perquè, amb l’ajut del nostre guia per aquest recorregut de descoberta, l’alumnat comenci a fer els seus primers passos dins del procés d’orientació professional. Arribem així a un objectiu comú: poder treballar de quelcom que els agradi de veritat, ja que això contribuirà a favor del seu benestar i permetrà expressar al màxim tot el talent i potencial dels nostres futurs professionals.