Dissenyem un escape room

• Adam Doucoure
  • Comissió de Comunicació de l’Institut La Sedeta.

La setmana de l’11 al 15 de març, els alumnes de 4t de l’ESO vam reunir tots els coneixements, apresos a les setmanes prèvies, sobre el món dels enigmes i els escape rooms per crear el nostre propi per al Projecte Enigma. Aquesta activitat va posar a prova la nostra capacitat de treball en grup, havent de convertir una de les aules de l’institut en un escape room amb una història, quatre proves relacionades amb quatre àmbits (Ciències Socials, Científic-Tecnològic, Matemàtiques i Llengües) i un vídeo introductori en anglès per als participants.

Després d’una setmana d’implicació, el divendres va arribar el moment de veure els resultats i posar-se a jugar. Vam passar pels escape rooms dels nostres companys i també vam convidar als alumnes de l’institut Sicília, els quals van sortir molt satisfets de les experiències que vam oferir.

Finalment, vam reflexionar sobre l’activitat i vam coincidir en que l’experiència va ser emocionant i enriquidora. A més, vam destacar la importància de la col·laboració, la creativitat i la comunicació en el desenvolupament del nostre escape room. En resum, el Projecte Enigma va ser un èxit rotund! 👏🔐🗝️