Visita de l’Eva Cid a l’alumnat de Comunicació audiovisual

La setmana passada, la cap de producció Eva Cid va visitar l’institut per fer una xerrada a l’alumnat de primer de batxillerat que cursa l’optativa Comunicació audiovisual.

La ponència es va dividir en dos moments: el primer, més teòric, sobre les funcions, responsabilitats i encàrrecs de l’equip de producció d’un rodatge, i el segon, de caire més pràctica, en què l’alumnat havia de comptar recursos, localitzacions, aspectes de preproducció i postproducció…, de diferents videoclips.

La visita va ser molt enriquidora i van sorgir diverses preguntes molt interessants que van ajudar a aclarir diversos dubtes de la tasca d’aquests professionals. A més, l’Eva es va mostrar molt propera i divertida.