Stat wars

El passat 26 d’octubre, l’alumnat de 1r de batxillerat A va anar a la Facultat de Matemàtiques i Estadística de la Universitat Politècnica de Catalunya per participar de l’activitat Stat Wars: l’imperi de les dades II (Escolab). Tenia format de xerrada – concurs i es van desenvolupar diferents jocs, en què van participar individualment i en grups, per tal de resoldre problemes quotidians abordables mitjançant diverses tècniques estadístiques. L’equip de @StatWarsEs va crear un clima interactiu amb la participació de tot el nostre alumnat i els dos professors acompanyants, tot despertant la consciència crítica respecte del tractament de dades.

A més, vam aprofitar l’estada per visitar l’exposició “Imaginary, una simfonia matemàtica”.