Sortida al teatre en anglès amb 4t d’ESO

El passat dimecres 1 de desembre, l’alumnat de 4t ESO va fer una sortida al teatre per veure l’obra de teatre The Strange Case of Dr. Jekyll and Mr Hyde en llengua anglesa. L’obra era una adaptació del llibre que els nostres alumnes i alumnas han llegit recentment a la matèria d’anglès.

L’obra barrejava l’argument d’aquesta obra clàssica amb altres aspectes d’actualitat com l’ús d’Internet i les xarxes socials. La interpretació dels dos actors s’aturava momentàniament al final d’algunes escenes per incorporar elements interactius amb petits tocs humorístics amb la finalitat d’engrescar la participació, trencar el gel i fer riure els espectadors. Al final, l’alumnat ha pogut fer preguntes i interactuar amb els actors.