Projecte Mschools: App Inventor

A l’optativa d’informàtica de 4rt d’ESO, els alumnes han realitzat el projecte ” Mschools App Inventor”.
En aquest projecte, els alumnes formaven equips que havien de realitzar diferents activitats, relacionades amb el disseny d’una aplicació pel telèfon mòbil i la seva “hipotètica comercialització”.
Havien de fer un aplicació amb l’App Inventor, dissenyar una pàgina web, un anunci de vídeo, un Logo, i un póster. Tot plegat per donar a conèixer la seva feina.

El projecte ha estat valorat molt positivament pels alumnes que han pogut posar en pràctica moltes de les activitats fetes a l’optativa.
Podeu veure la feina clicant aquests enllaços:

App Inventor: projecte aplicació “Ubitalona”

App Inventor: projecte aplicació “Atrapa el Tresor”