Halloween arriba a la Sedeta

Sayen Castro Prats i Adam Sacha Doucoure Gómez. 4t ESO

La tarda del passat dimarts 31 d’octubre, l’alumnat de 4t de l’ESO de l’institut de La Sedeta va organitzar un túnel del terror, entre altres activitats, pels alumnes de 1r, 2n i 3r de l’ESO, amb la finalitat de recaptar diners destinats al viatge de final de curs.

La iniciativa es va dur a terme a les carboneres del centre, les quals van ser guarnides amb decoració de Halloween i intèrprets (estudiants de 4t d’ESO) van representar personatges terrorífics davant d’un públic participatiu. Va ser tant l’èxit del túnel que l’alumnat i pares de l’escola La Sedeta van animar-se a passar per les terrorífiques carboneres del centre. A l’entrada del túnel es van muntar paradetes amb venda de polseres, pastissos, punts de llibre, entre d’altres; que van tenir un gran èxit de vendes.

Paral·lelament, a les classes de 1r, 2n i 3r de l’ESO es van realitzar activitats relacionades amb la temàtica i dirigides per l’alumnat de 4t: Kahoots de Halloween, jocs dinàmics, just dance, curtmetratges, etc.

Halloween a La Sedeta