Catalunya Ràdio obre les portes a La Sedeta

Ona Estellé González. 1r de Batxillerat.

10 octubre 2023

El passat dimarts 10 d’octubre, l’alumnat de l’optativa de Comunicació Audiovisual de 1r de Batxillerat de l’institut de La Sedeta, de Gràcia, va ser acollit als estudis de l’emissora de ràdio pública catalana: Catalunya Ràdio.

Els alumnes van poder veure com el mitjà de comunicació funciona gràcies a una visita guiada que contenia elements més enllà d’escoltar i observar; van poder endinsar-se en l’experiència de ser locutors i locutores de ràdio.

Com a públic, els estudiants van poder veure com el programa d’’Els Matins”, amb Ricard Ustrell, funciona des de l’estudi, el qual va comptar amb una entrevista a l’advocat Xavier Melero, on es discutien tòpics com el seu nou llibre o el jazz. També van assistir a altres parts del programa, com la secció d’humor.

Després d’un simulacre d’un butlletí de notícies, l’alumnat ja va poder donar per acabada la visita que ha ajudat a engrandir els coneixements sobre la ràdio.