Art i compromís durant la guerra civil al MNAC

El dia 19 d’abril, l’alumnat de 4rt d’ESO va participar en el Taller Art i Compromís durant la Guerra Civil que es va realitzar al MNAC-Museu Nacional d’Art de Catalunya. Aquest taller forma part del projecte sobre la Guerra Civil que es fa a la matèria de Ciències Socials.

La proposta del taller és un recorrecorregut per la col·lecció d’art modern, concretament per les obres relacionades amb la Guerra Civil Espanyola (escultura, pintura, cartells, etc.) que serveix com a reflexió sobre la Guerra Civil i els valors de l’educació per la pau.

Va ser també un dia de convivència entre els alumnes fora del centre i de gaudir dels espais que envolten el museu a la muntanya de Montjuïc.