Apropem-nos a les exposicions d’art que tenim aquest any

Els alumnes d’Història de l’art de 2n de Batxillerat han realitzat diverses visites al llarg del curs per completar el treball de classe. La nostra ciutat ofereix sovint exposicions d’art que són molt interessants i connecten molt bé amb el currículum de batxillerat, per això no hem deixat d’anar-les a visitar.

La primera, juntament amb els alumnes d’Història Contemporània, va ser al Caixafòrum en una visita guiada a “Toulouse-Lautrec i l’esperit de Montmartre”.

Abans de Nadal vam anar també a la Fundació Catalunya La Pedrera on vam fer la visita guiada a l’exposició “Obres Obertes. L’art en moviment, 1955-1975, l’art cinètic més internacional”. L’experiència va resultar molt positiva tant per les obres exposades com per poder conèixer l’art cinètic fins aleshores poc conegut pels alumnes.