Matemàtica a la vista!

Us heu fixat que aquest dies els passadissos del nostre institut estan plens de fotografies?

És que l’àmbit de matemàtiques, com cada any, organitza un concurs de fotografia amb l’objectiu de fer veure que les matemàtiques són presents en la realitat que ens envolta.

En el concurs participa tot l’alumnat del centre en les següents categories:

• ESO12
• ESO34
• ESPO

La millor fotografia de cada categoria rebrà un premi que s’entregarà el dia de Sant Jordi i, després, participarà en “El Concurs de Fotografia Matemàtica” organitzat per la ABEAM (Associació de Barcelona per l’Ensenyament i l’Aprenentatge de les Matemàtiques).

A més de l’exposició, enguany cada alumne/a ha fet una presentació oral a classe explicant el concepte matemàtic que conté la seva fotografia.

Moltes gràcies i molta sort a tothom!