Pla d’obertura de Centre

El Departament d’Educació ha fixat la reobertura dels centres educatius públics per al proper 1 de juny sempre que la nostra regió sanitària entri en la Fase 2. En el nostre centre serà efectiu a partir del dimarts 2 de juny, ja que el dilluns és festiu local.

Per tal d’establir els termes d’aquesta reobertura, el Departament ha donat instruccions a partir de les quals cada centre ha hagut d’elaborar el seu propi Pla d’Obertura de Centre d’aplicació per al proper mes de juny. Aquest pla garanteix la salut de tota la comunitat educativa.

Documents:

Pla d’Obertura de Centre

Declaració responsable per famílies d’alumnes menors d’edat

Declaració responsable alumnes majors d’edat

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>