Els alumnes de 4t d’ESO participen en el projecte ‘Tots Dansen’

Aquest curs, els nois i les noies de 4t d’ESO han fet les seves primeres passes dins del món de la dansa contemporània i el llenguatge del moviment. Durant el primer trimestre, els alumnes han format part del projecte ‘Tots Dansen’, impulsat per la Generalitat de Catalunya, el Mercat de les Flors i l’Ajuntament de la Jonquera i coordinat pel col·lectiu AGITART. La iniciativa busca introduir a les aules la pràctica artística com una experiència positiva i enriquidora tant en l’àmbit personal com en el col·lectiu.

En aquest sentit, durant els darrers mesos, els alumnes han participat activament en un procés de creació coreogràfica, liderat per l’artista Constanza Brncic i compartit amb diferents professors del centre. El resultat ha estat un brillant espectacle de dansa contemporània titulat Carrers. A través del reeixit projecte, nascut el curs 2012-2013 a la ciutat de Barcelona, els nois i les noies han vist reforçat el paper de la dansa com a eina educativa i han treballat la transmissió de valors, la creativitat i el treball en equip.

Podeu veure l’espectacle Carrers en aquest enllaç.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>