Acte de graduació de l’alumnat de 4t d’ESO
19/06/26L’acte de graduació de l’alumnat de 4t d’ESO, celebrat el passat 15 de juny, va ser molt emotiu. Va haver-hi parlaments de professors i alumnes, un vídeo amb molts dels moments compartits al llarg de tota l’etapa, lliurament de les fotografies de… Llegeix més»


