Visita a Catalunya Ràdio

Els alumnes de 1r d’ESO vam visitar Catalunya Ràdio durant el mes de maig. Cada grup-classe tenia assignat un dia diferent, ja que els grups han de ser petits, perquè no hi ha massa espai a l’emissora i hi ha molta gent treballant. La visita dura aproximadament dues hores, si es fa completa. Consta d’un recorregut per les instal·lacions, la gravació d’una simulació d’ informatiu i l’assistència com a públic d’una part del programa El matí de Catalunya Ràdio.

Només un dels grups va poder fer la visita completa, ja que per obres de millora a les instal·lacions els altres dos grups no van poder assistir a l’emissió en directe del programa de la Mònica Terribas.

També vam col·laborar amb el programa La Nit dels Ignorants  en deixar preguntes gravades. Algunes ja han passat per antena, d’altres ens han dit que s’emetran de manera esglaonada en propers dies.

Vam passar-ho molt bé i vam aprendre moltes coses. És difícil imaginar-se la quantitat de gent que treballa i està al darrere dels programes! Se’ns va passar el temps volant.

Alumnes de 1r d’ESO