JA TENIM GUANYADORS: SANT JORDI A LA BIBLIOTECA DEL PLA!

Ja tenim guanyadors del Concurs Sant Jordi a la Biblioteca del Pla!

Categoria Famílies: Sara Muñoz (2n ESO)

Categoria Alumnat: Noel Martín (1r Batx)

Categoria Resta de la Comunitat Educativa: Rafa Carrió

Des de la biblioteca volem agrair la participació de tothom i desitgem que hàgiu tingut una Bona Diada de Sant Jordi!

Us hi esperem!

“La llibertat és una llibreria”, Joan Margarit

Aquestes eren les respostes: enllaç

Famílies, alumnes i la resta de la comunitat educativa, teniu una cita amb la biblioteca del Pla! Aquest any no volem deixar de celebrar Sant Jordi!

Sortegem 3 exemplars dels llibres “Canto jo i la muntanya balla”, d’Irene Solà, i “El lunes nos querrán”, de Najat El Hachmi.

Us proposem un repte lector: per participar cal enviar un correu electrònic a l’adreça: bibliotecapla@insjpla.cat abans de divendres amb el nom dels escriptors que apareixen a la il·lustració de Fernando Vicente. No patiu si no encerteu tots els autors!

Cal indicar a l’assumpte del correu si participeu en la categoria d’alumne, família o resta de la comunitat educativa i incloure una plica, un .doc o .pdf amb el vostre nom i cognoms, i telèfon, ja que el mateix divendres podeu rebre una trucada si heu guanyat.

Descarrega’t pdf Joc autors Sant Jordi!

Feliç Sant Jordi!