Premi Sambori

La Carla Polaino, de primer d’ESO, i la Marta Cervelló, de quart, han merescut premis de diferents categories del XV premi Sambori de narrativa escolar, atorgat per Òmnium Cultural. És un concurs en què poden participar escolars de totes les terres de llengua catalana, i hi participen cada any molts alumnes amb moltes narracions.

Aquest any el COVID no ha permès que a la ciutat de Barcelona es fes una única cerimònia de lliurament de premis, sinó que s’han hagut de fer actes a cada districte de la ciutat. Per això la Carla va recollir el seu premi a Nou  Barris, en persona, de mans de l’escriptor Víctor Garcia Tur, guanyador del premi Sant Jordi de novel·la d’aquest any. La Marta no hi va poder assistir, però li vam portar el premi l’endemà a l’institut mateix.

Escriure sempre és bona cosa, però si et reconeixen la feina encara ho és més! Felicitats, noies!