Els alumnes de 3r d’ESO i 1r de Batxillerat fan pràctiques d’observació de mostres al laboratori de Biologia.

Tots els organismes estan constituïts per una o més cèl·lules, per això es diu que la cèl·lula és la unitat estructural i funcional dels éssers vius. També per aquest motiu és tan important saber com són les cèl·lules i com funcionen. Si s’entén com funcionen les cèl·lules, s’entén com funcionen els éssers vius.

Tant els alumnes de 3r d’ESO com els de 1r de Batxillerat duen a terme, a la seva hora de laboratori, una pràctica d’observació de mostres biològiques de les quals destaquen, entre d’altres, la medul·la espinal i neurones, la llengua, el budell prim, l’esòfag, els ronyons i la sang de diferents mamífers i rèptils. Durant diverses sessions els alumnes han pogut treballar amb els microscopis òptics i han pogut observar amb detall i dibuixar diferents estructures cel·lulars i teixits.