De marxa fent esport!

De marxa fent esport es tracta d’un programa de l’Ajuntament de Barcelona d’activitats físiques destinat als alumnes de 4t ESO que dóna noves alternatives a la utilització del temps de lleure dels joves reduint situacions de risc pròpies d’aquestes edats.

El programa s’estructura en dues fases. De primer, els joves visiten els centres esportius municipals en horari escolar i acompanyats del professor per conèixer l’oferta i les modalitats esportives que s’hi fan. Després se’ls ofereix la possibilitat d’anar a la instal·lació esportiva dos cops per setmana, per nou euros mensuals, i participar en activitats amb altres joves. En aquesta segona fase, també s’hi poden afegir altres estudiants d’entre 16 i 18 anys. A més, els monitors que imparteixen les activitats reben una formació per prevenir conductes de risc a través de la pràctica esportiva.

Nosaltres ja hem participat aquesta setmana en la primera fase!

Informació del Departament d’Educació Física