Comencem el nou curs amb els centres educatius del districte d’Horta-Guinardó

La Coordinadora d’escoles 0-18 d’Horta-Guinardó un cop més ha donat el tret de sortida al curs educatiu amb una trobada de tot el professorat del districte. Aquest cop s’han presentat projectes de diferents centres per a diferents nivells, des de preescolar fins a la secundària. El nostre institut ha presentat diversos projectes: dos en el marc del GEP a 3r i 4t d’ESO, un que es realitza a la matèria de 3r d’ESO d’emprenedoria en anglès (To be an entrepreneur) i el que es porta a terme a 1r d’ESO a ciències naturals (Descoberta multisensorial de l’entorn natural local: treball d’hort, zones verdes de l’institut i rodalies, jardins i parcs propers).

També hem pogut veure l’exposició que resumeix el projecte intercentres 03’1416 Geometria que es va realitzar al llarg del curs passat i en el que va participar el nostre institut.