Estada d’una alumna del MIT del 9 de gener al 3 de febrer de 2016 a l’institut

Massachusetts Institute of Technology

El MIT és un centre de gran prestigi als EUA i a nivell mundial i ha estat considerada la millor universitat del món durant els últims cinc anys en l’àmbit de les ciències i l’enginyeria.

El MISTI Global Teaching Lab del MIT és un programa que consisteix en que 5 dels seus millors estudiants facin una estada de quatre setmanes a un centre d’ensenyament secundari d’un país estranger. Durant aquestes quatre setmanes els estudiants seleccionats impartiran classes de diverses matèries a alumnes de 4t d’ESO i 1r i 2n de Batxillerat, utilitzant com a llengua vehicular l’anglès.