Primer premi de poesia del Jocs Florals Escolars per a un alumne del nostre institut

premi poesia sant jordi2017_PereDolcet

cartell-JF17-reduit-1

L’alumne Pere Dolcet de 4t C ha guanyat el primer premi de poesia del Districte Horta-Guinardó. Enguany s’ha celebrat aquest certamen literari el dimecres 17 de maig al Casal de Font d’en Fargues. La poesia guanyadora porta per títol Voluntat i la va signar amb el pseudònim de Robocop. Des d’aquí la nostra felicitació.

Voluntat

Esclata un fort concert repetitiu.
Una campana fa la calamarsa.
Ell segueix amagat, sol, dins el niu;
mandrós i poruc, no pensa llevar-se.

Cada segon que passa es sent més viu
i les busques segueixen la comparsa.
Mentre puja el desig d’anar a fer un riu
es fa difícil aguantar la farsa.

Té lloc dins seu una lluita mental,
que el fa canviar la posició fetal
no es pot aturar:  està determinat.

D’un cop sec, sense dubtar, treu la manta
sent el fred a la pell, però res l’espanta
perquè és ple força de voluntat.

Robocop

Pere Dolcet, 4t ESO C

Cal assenyalar també, que en aquest mateix acte han actuat com a músics acompanyants, el grup de l’Escola de Música de Can Fargues.  Dos dels seus integrants han estat en David Crespo de 4t A i el Lluc Artigal de 3r B del nostre institut, els quals han amenitzat la vetllada.