De marxa…fent esport!

Durant el mes de desembre, l’alumnat de 4rt ESO va  participar en el programa ‘De marxa fent esport’. Els dies de les sortides els alumnes  de 4t vam gaudir d’unes jornades molt entretingudes, divertides i saludables fent un tast de diferents activitats dirigides que es poden realitzar en un centre esportiu. Amb tot, us deixem un vídeo amb alguns exercicis bàsics que podeu fer al parc o a casa;

Aquestes van ser unes  activitats molt interessants per tal que l’alumnat pogués veure el ventall d’activitats que es poden desenvolupar en un gimnàs on, per edat, comencen a poder accedir. Ja que l’objectiu del programa és promocionar l’activitat física saludable fora de l’horari escolar.

A partir del mes de gener, aquelles noies i nois de 4rt que estiguin interessats en continuar fent activitat física es poden inscriure en el Centre Esportiu Municipal Cotxeres de Borbó amb unes condicions molt avantatjoses. Animeu-vos!!