Participació al projecte 03’1416 de geometria

compasL’institut Josep Pla participa al projecte 03’1416 Geometria amb les escoles i instituts d’Horta-Guinardó.

El projecte té com a objectius potenciar el treball de geometria amb l’alumnat de tots els centres públics del districte d’Horta-Guinardó, enfortir el treball en xarxa que es porta a terme cooperativament entre els centres públics del districte, compartir estratègies i innovar metodologies de treball dins de l’aula

Des de la Xarxa 0/18 d’escoles públiques d’Horta-Guinardó va sorgir la proposta de dinamitzar el treball de geometria en els centres del districte. Aquesta actuació es va iniciar el passat curs amb activitats de formació per al professorat dels diferents nivells educatius.

Aquest curs el projecte es concreta en la realització d’una activitat en xarxa compartida entre tots els centres públics de la zona, amb la participació de l’alumnat i que es portarà a terme durant la setmana del 13 al 17 de març, en especial el 14 de març (dia Pi), amb activitats entre els diferents centres de la Xarxa 0/18 i amb alguns actes centrals amb participació de l’alumnat d’escoles i instituts.

El 14 de març l’alumnat de 1r d’ESO de l’institut, dividit en grups, participarà en activitats al voltant de la geometria a les  escoles de primària vinculades d’Horta-Guinardó. El mateix dia, en l’acte central al poliesportiu de la Vall d’Hebron, alumnes de 3r d’ESO dels instituts de la zona han preparat tallers per a l’alumnat de 3r de primària.

Teniu la informació completa a la web del projecte.