Repartiment de samarretes i dessuadores

Us informem que durant aquesta setmana es repartirà a tots els alumnes que van fer comanda, les samarretes i dessuadores. El lliurament es farà a classe a càrrec del tutor o professor assignat pel centre. Tot aquell alumne que reculli el seu encàrrec, firmarà conforme se l’hi ha entregat.

Aprofitant que el proper dia 27 de novembre, de 17:30 a 21:00 hi haurà les eleccions al Consell Escolar, els membres de l’AMPA estaran a la vostra disposició per atendre qualsevol consulta i solicitud de canvi de talles.

En el cas que vulgueu fer una nova comanda de roba ens podreu entregar el full de comanda i el resguard de pagament el mateix dia. Us adjuntem el document en aquest comunicat.

PDF Inscripció AMPA i full comanda de samarretes i dessuadores

Aprofitem doncs per animar-vos a votar els nostres representants i poder-nos saludar novament.

Carta