Activitats d’orientació universitària per a B2 (curs 2018-2019)

Aquest curs 2018-2019 es continua amb les activitats que es van posar en marxa el curs passat des de la coordinació de batxillerat, destinades a l’orientació universitària com a complement a les Jornades d’Orientació d’Exalumnes (08.02.19) i la sortida al Saló de l’Ensenyament (20.03.19). Un professor i/o representant de diferents universitats de Catalunya (aquest any també s’hi incorpora la Universitat d’Andorra), aquelles en què els nostres alumnes més trien per realitzar els seus estudis posteriors, vindrà a l’Institut Joan Brudieu a fer una xerrada informativa. Aquestes activitats, de caire voluntari, es duran a terme en diferents dies (depenent de la disponibilitat de les universitats) i en hores no lectives (habitualment a partir de les 15:00 h). S’ha procurat que el nombre màxim de xerrades es realitzi abans del període de prematrícula a les PAU 2019 i, per tant, es realitzaran entre els mesos de novembre 2018 i febrer 2019.

Us passem el calendari previst per a aquest curs 2018-19.