Novetats en el retorn d’ecoBOOKS a IDDINK

Aquest final de curs serà especial i obligarà l’empresa IDDINK a prendre mesures excepcionals, canviant algunes operatives quant al retorn i recollida de llibres ecoBOOKS. [Com retornar els ecoBOOKS?]

Tenint en compte la incertesa respecte al termini i formes d’obertura dels Centres d’ensenyament aquest curs, així com les necessitats de garantir la seguretat i higiene de l’alumnat, famílies, docents i personal del centre i d’IDDINK, enguany la recollida d’ecoBooks no es farà de forma presencial en el centre i es procedirà de la següent manera:

• l’alumnat podrà portar els llibres a l’empresa de transport que IDDINK informarà per mail (Correos, GLS o MRW).
  • per tal que el cost sigui gratuït, s’hauran de portar els llibres abans del dia 15 de juliol amb un codi que s’enviarà per mail a cada família.
  • IDDINK facilitarà aquest codi de forma gradual i establint dies preferents per curs, per tal d’evitar aglomeracions.
  • els llibres es revisaran al magatzem d’IDDINK.
  • l’alumnat de 2n de Batxillerat disposarà per retornar-los d’un termini més llarg;
  • tota la informació de com fer-ho estarà redactada al dors de l’albarà de devolució que, com cada any, IDDINK enviarà per mail a les famílies i alumnat.

Com_retorrnar_ecoBooks_2020