Gerard Gascon obté el 1r premi als Premis Treballs de Recerca de la URL

L’alumne de segon de Batxillerat de l’Institut Joan Brudieu Gerard Gascón ha rebut aquest passat dijous 26 de maig el premi de la 21a edició dels Premis Ramon Llull a Treballs de Recerca de Batxillerat de la Universitat Ramon Llull (URL), un certamen que segueix apostant pel foment de la recerca i la vocació per a l’estudi i la recerca entre els joves d’avui dia així com per incentivar la tasca educativa dels centres escolars. En Gerard ha guanyat el primer premi en la Categoria de Tecnologia, pel treball Desenvolupament de videojocs en 16-bits. Moltes felicitats!! (fotos)

Documents de l’acte de lliurament de Premis de Recerca de Batxillerat Ramon Llull que va tenir lloc el passat 26 de maig. Des d’aquests links us podeu descarregar el reportatge fotogràfic, el vídeo amb les entrevistes dels guardonats i guardonades i, per últim,  la nota de premsa.