ERASMUS+ a Bulgària

El Seminari d’Anglès i el departament d’Educació Física de l’Institut Joan Brudieu seguim amb el projecte Erasmus+ que es va iniciar l’any 2019 amb la mobilitat a Eslovàquia. Poc després de visitar Croàcia a principis d’aquest juny, ara hem estat a Lyaskovets, Bulgària, del 26 de juny fins el 2 de juliol, cinc alumnes de 3r, un de 4t i dos professors acompanyants del departament de llengua anglesa. Seguint amb el lema d’aquesta mobilitat “CITIUS, ALTIUS, FORTIUS” (més ràpid, més alt, més fort), i a l’igual que les anteriors mobilitats, aquesta ha inclòs la pràctica d’esports. En aquesta mobilitat l’esport central ha estat l’atletisme, juntament amb el coneixement del país, la cultura búlgara i la pràctica de l’anglès com a llengua vehicular del projecte. Durant aquests dies l’alumnat ha participat en activitats com: ballar danses tradicionals búlgares, muntar a cavall, practicar arts marcials a càrrec d’instructors llicenciats internacionals, participar en una cursa de relleus, entre d’altres. L’alumnat també va visitar l’antiga capital búlgara Veliko Tàrnovo, juntament amb un museu d’il·lusions òptiques. (fotos)

Després d’aquesta setmana l’alumnat ens ha fet saber que s’ha endut una experiència enriquidora e inoblidable i ha tornat amb ganes de continuar practicant esports i la llengua anglesa. Esperem amb molta il·lusió la propera mobilitat a Turquia!