Aaron Casal, guardonat amb el seu Treball de Recerca

L’Aaron Casal Martínez, alumne de 2n de batxillerat, ha obtingut el 2n premi en l’edició 2022 dels Premis UB-Santander a Treballs de Recerca de Batxillerat en la modalitat de la Facultat de Ciències de la Terra amb el seu treball «Col·lecció de roques, minerals i fòssils de l’Institut Joan Brudieu». L’acte de lliurament de premis ha tingut lloc el dia 7 de juliol al Paranimf de la Universitat de Barcelona, amb una gran assistència d’alumnat, famílies i tutors de diferents llocs de Catalunya. En aquesta edició s’han presentat 984 treballs, dels quals 80 han estat premiats, 5 en cadascuna de les 16 modalitats diferents. (fotos i imatges de l’acte de lliurament) Moltes felicitats, Aaron!!

Enllaç al vídeo de l’entrega de premis: (la modalitat de Ciències de la Terra es pot veure a partir del minut 26)