Concurs de simulació de presa de decisions empresarials

Quatre grups d’alumnes de l’Institut Joan Brudieu participen, de forma voluntària i de forma virtual, en un concurs de simulació de presa de decisions empresarials, organitzat per part de la Fundació Junior Achievement, des del passat 3 de desembre de 2012. Aquesta participació consisteix a simular el paper de gerents d’una empresa productora i cal realitzar un mínim de tres enviaments de decisions.

En total hi participen 12 alumnes distribuïts en quatre grups, tres d’aquests grups són de 1r de Batxillerat, format per Juana Collado, Irene Guerra, Ainhoa Moyanos, Alba Bregolat, Clara Gallart, Miriam Bellón, Jana Mairal, Pol Diestre i Carles Miñambres. El quart grup és de 1r del Cicle de Grau Superior DAW i està format per Sònia Molins, Jaime Sanfeliu i Jesús Alriols.

Ara, un cop ha finalitzat la primera fase del concurs, tots quatre grups l’han superat i han passat a la segona fase, després d’un període de presa de decisions que ha durat fins a la setmana passada. Aquesta segona fase s’inicia el dia 4 de febrer i durarà fins a l’abril. Finalment, si s’aconsegueix passar a la tercera fase, s’haurà d’anar a Madrid per participar en una final presencial.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *