Cicles a TV3

El passat 19 de març del 2019, els professors Francesc Xavier Pérez i Tomàs Bigordà, juntament amb alumnes de cicles formatius d’informàtica van visitar les instal·lacions de TV3 i Catalunya Ràdio. La visita a TV3 va ser molt emocionant perquè era la primera vegada que molts alumnes veien un plató de televisió. La visita a Catalunya Ràdio també va resultar impactant. L’alumnat va poder assistir com a públic durant un quart d’hora a l’emissió del programa Popap i APM. No ens volem oblidar de la Maria, l’hostessa encarregada de fer-nos la visita guiada i que en tot moment va estar pendent de tots nosaltres.

Per acabar d’arrodonir la Jornada vam visitar les instal·lacions del centre de processament de dades (CPD) d’UPCnet, on resideixen la major part dels sistemes (servidors, equips de comunicacions, etc.) que donen servei a UPC. Vam poder veure també els equips complementaris que permeten que el CPD funcioni sense interrupció i amb fiabilitat 24 hores els 7 dies de la setmana tot l’any, la visita guiada va ser realitzada pel Javier Hidalgo.